Trendlog Cloud
Fleksibelt og intuitivt dashboard til vedligeholdelsesplanlægning
Hvad er Trendlog Cloud?
Trendlog Cloud er en sikker software platform som giver dig mulighed for at overvåge og analysere data fra forskellige kilder i realtid. Platformen er designet til at hjælpe med at forstå dine data på en bedre måde og træffe informerede beslutninger baseret det rette grundlag.
En af de store fordele ved Trendlog Cloud er, at det giver dig mulighed for at samle data fra flere kilder i produktionen og integrere dem til én platform. Dette giver et komplet overblik over virksomhedens data, hvilket kan hjælpe med at identificere mønstre og tendenser, der ellers ville være svære at opdage.
Systemet inkluderer:
Trendboard
Mulighed for API integration
Maintenance Planner
Trendboard
Trendlog Trendboard er det sted, hvor du visuelt kan følge dine produktionsdata LIVE. Du kan lave en graf over nedetid, se hvornår en ordre forventes afsluttet, og vise, hvor meget en maskine producerer pr. time og meget mere.
Få data som:
- LIVE maskine status
- Stopårsagsanalyse
- Productionstid
- Performance rapporter
- Performance KPI’er
API for integrations
I centrum af Trendlog Cloud-opsætningen er en Rest API. API’et er en gateway mellem dataindsamlere og brugen af data.
Den modtager data fra dataindsamlere med en specifik API-nøgle, og derefter leverer den dataene til Trendlogs-dataplatform, app.trendlog.io, hvor den kan visualiseres og spores.
API’en giver brugere mulighed for at trække data direkte fra Trendlog Cloud og importere dem til for eksempel Excel eller Microsoft Power BI til analyse-, planlægnings- og rapporteringsformål.
Det er en enkel måde at forbinde data fra forskellige kilder og bruge dem til mange formål, der er værdifulde for virksomheden.
Kan integreres i:
- Node-RED
- Microsoft Power BI
- QlickView
Maintenance Planner
Maintenance Planner er et abonnementsbaseret CMMS-system, som du kan styre dit vedligehold og service med. Systemet erstatter de traditionelle papirnotater og regneark, og hjælper dig med at komme reparationer og dyre nedbrud i forkøbet.
Systemet inkluderer:
- Vedligeholdelsesoverblik
- Digitale checklister til teknikeren
- Kalender- og databaseret vedligeholdelse
- Historiske servicerapporter
- Adgang til el-tegninger og vejledninger on-site